onsdag 25 maj 2011

Panikslagen!

Jag ligger i sängen, panikslagen o med blöta kinder..
det är en så stor spindel inne i badrummet så jag får panik!
den är så stor så jag vågade liksom inte mosa den för då skulle den lätt gå till anfall! Så jag tog fram duschen o spolade ner den i avloppet o nu vågar jag inte stänga av duschen ifall den ska krypa upp!
den är så äcklig!
o det värsta är att jag mosade en likadan fast mindre igår, så alltså finns det ett helt bo av dom jävlarna inne i badrummet nånstanns!
Uuusch! jag får verkligen panik när jag tänker på det, jag vågar inte gå in i badrummet! o nu känns det som att det kryper överallt på mig...
- och jag som verkligen måste göra mig iordning idag för jag ska på studiebesök och göra en intervju på en daglig verksamhet i Karlstad.. jag dör nu..
Jag ringde mats o tyckte att han skulle komma hem o ta hand om det här men han måste jobba...

Den som kommer hit o håller spindelkoll i badrummet medans jag duschar får halva mitt csn-bidrag, 
- resten ska jag behålla för o köpa "utrota-spindlar-medel"!

i många fall är jag lite halvvuxen 
men när det gäller spindlar,
då gråter jag som en liten bebis.
ynk!

2 kommentarer:

Linnea sa...

Jag hade kommit gratis om jag inte bodde 160mil bort! Det kommer gå bra ska du se! <3

Elin sa...

Tack söto! :)
Usch, jag hatar dom!
Jag skyndade mig in o blötte håret och duschade lite snabbt o nu har jag stängt dörren o kommer inte gå in där nått mer förrän ikväll när Mats är hemma och kan kontrollera badrummet först :p