onsdag 18 maj 2011

Jag är ledsen att det står still här, men jag står still..
jag har inte hört nått från Uppsala än, och igår fick lillasyster Lisa läggas in på
sjukhuset i K-stad.. Det är inget jätteallvarligt men det är så jävla typist.

Det är ju tur att en av fyra systrar verkar ha en himlans tur nu iaf. Frida kvalade in till SM när vi var iväg i Säffle och kollade på henne så i augusti blir det SM i Lund :) såå roligt! Det typiska i den historien är ju att det är samma helg som jag&mamma ska iväg och hänga med Dolly Parton.. Det är tur att vi är en stor familj så några kan göra si och några kan göra så..

På tal om att göra si eller så, så måste jag få säga att M är bra på alla sätt!
Jag fick ett anfall i lördags, när vi hade lite gäster här och satt och spelade spel, och det var E som skickade meddelande till mig på natten och talade om hur bra Mats är för att han ser precis på sekunden när det händer och han är så lugn och bra :)
Jag är verkligen så glad att jag har den alltid så lugna och fina Mats som tar hand om mig <3
och för att han alltid ställer upp och skjutsar mig kors o tvärs över Värmland i tid o otid :) jag ska köra runt på honom också när jag får köra bil igen, 4 månader kvar om dom inte förlänger receptet..

Usch, jag är så trött hela tiden. Jag var i skolan en sväng i måndags men annars har jag bara legat i sängen och sovit.
I söndags hade jag den värsta dagen på länge, jag gick bara omkring som en zombie och var ledsen, nere, orolig och fundersam heela dagen.. Helt otroligt att trofastaste M kan vara så fin mot en människa som är så nere hela tiden..

Well Well, det kommer bli bättre, det vet jag,
men jag orkar inte vänta längre!

Nu blir det en timmes yoga och sen ska jag fixa lite lunch tills Mats kommer hem o lunchar :)
Jag bjuder på grönsaksris och kryddig korv^^

Tjingeling!

1 kommentar:

Mats sa...

Love you!! Pusspuss