torsdag 19 maj 2011

Idag blev ingen lång sovmorgon, men det betyder väl bara att jag kommer sova desto mer på eftermiddagen..
Idag gick jag in på twitter, men jag ångrade mig lika snabbt igen.. Jag fick ont i magen.. Jag orkar inte leta efter intressanta grejjor när det alltid är det tråkiga som dyker upp mitt framför ansiktet på en. När det gäller mig så slår det aldrig fel.
Min otur skrämmer mig, jag har haft mer otur än tur i livet.
min riktigt stora tur är du och
jag är livrädd för att turen ska vända..

Vissa dagar är mindre dåliga dagar, men det är inte den här.
Vissa dagar vaknar man med den där känslan i magen och så fort man slagit upp ögonen så finns känslan i hela mig.. Jag orkar inte tänka, jag vill bara krypa ner i sängen utan alla andra tankar, men det går inte..

Nåja, jag lägger mig o spelar patients, det håller tankarna borta en stund..

Älska mig mest när jag förtjänar det minst, för det är då jag behöver det som mest, right?

1 kommentar:

Linnea sa...

Det är ett bra ordspråk det där! :) Det kommer bli bra ska du se, på ett eller annat vis kommer du komma ur starkare ur situationen! <3 Krya på dig (om man nu kan säga de)