onsdag 20 april 2011

påsklov!

Yes, nu har jag tagit lov ända tills på tisdag :)
- Och jag avslutade sista dagen i skolan med att få reda på att jag har fått VG på 2 av kursens 3 tentor och får därmed med VG i kursen! :) så himlans roligt :)

Det har inte blivit så mycket skrivande här men det är inte för att det varit dåligt med mig utan för att jag bara har tagit det lungt^^

Jag har fortfarande inte hört nått från Uppsala :/

Idag ska jag läsa klart en bok som jag ska ha seminarie på nästa vecka, en väldigt intressant bok faktiskt. Den heter "Livet en gång till" av Peter Brusén, Det handlar om en väldigt aktiv man som på en semester på Maui surfar och blir träffad av en våg och han blir förlamad från bröstkorgen och ner.. Det är sorgligt och läsa om men den är som sagt väldig intressant och bra också^^

Innan jag sätter igång så ska jag ringa Anna som kom hem från Madeira igår, pratade med Lisa redan igår o hon var supernöjd över sina 10dagar så nu ska jag få höra Annas version också^^
Tjingeling!

Inga kommentarer: