torsdag 7 april 2011

Jävlar i min lilla låda!

Vilken träningsvärk jag har!
- Så himlans skönt!
eller ja, fast litegrann känner jag att en massage av benen och framförallt låren vore skönt, eller en amputering kanske, men ni vet, träningsvärken känns ju ändå på nått vis skönt.

Igår skulle jag ju ut på promenad men det är sååå tråkigt o bara gå, så efter att jag kommit förbi min gata, (vill ju inte att grannarna så ska se när jag pluffsar runt liksom^^) så körde jag på jogging istället, det blev en 30minuters tur bort mot Nobel och upp i skogen och ner igen, och det var såå skönt!
Jag var helt slut när jag kom hem, efter 30min! Shiit, snacka om att mitt forna jag är helt borta!
När jag pratade med Lillasyster-Frida igår så blev hon riktigt stolt över mig, "det var ju liksom du som var den sportiga av oss förr".. 

- Förr?! Herreguud, jag börjar både bli riktigt gammal o helt tokotränad, det ska bli skillnad, verkligen! okejs, åldern kan man ju faktiskt inte göra nånting åt, man får helt enkelt vänja sig vid tanken på att när folk pratar om tiden, förr, då levde jag^^
Faktiskt!

Tack pappa också, för att jag fick träningsgenen av dig, även om den ligger vilande i gaaanska så långa perioder emellanåt^^,
men du har liksom gjort så att vi har det där i oss, stor eloge till dig!
 ♥

Hörrni, alla Spotify´are, hur bra är inte den här låten?!
jeez!
går inte att komma ifrån att den ligger i topp på listan
över de mest pampiga låtarna i världen! 

2 kommentarer:

AnnaIda sa...

Ja den låten kommer alltid ligga lite extra i mitt hjärta. Min kusin - som är lite utav ett musikgeni - spelade den på klarinett på morfars begravning för två år sedan. Jag behöver nog knappast säga att det efter den stunden inte fanns ett öga som vart torrt.

Elin sa...

Oj, kan tänka mig att det var både känsligt, sorgligt och vackert..


:)
Kram!