onsdag 6 april 2011

jag vet vem jag är, när jag är hos dig..

Jag är vaken..
Jag hör faktiskt lärkan,
"hör du?" viskar han i mörkret, "det är vår.."
"mmh" svarar jag och kryper närmare honom..
Jag känner honom nära, så nära. Han kan liksom inte ens komma närmare. Han är mig närmast..
Tänk att få ligga kvar så nära och bara va' hela dagen..
Det går inte, jag vet. Lärkan låter oss inte somna om, och den påminner oss om morgonen, det är dags att gå upp.
Och jag vet, han är ju där inne, sådär fantastiskt nära, hela dagen ändå på något vis..
"Älskling, jag glömmer dig aldrig.."

Pusspussvihörssen, Hej!
Jag har ju faktiskt sovmorgon idag så jag ska ställa fram klockan lite nu och somna om. Jag har pussat hej då-pussar på Mats och läst dagens horoskop så jag vet vad jag har att förvänta mig av dagen^^

Nattinatti :p
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer: