fredag 29 april 2011

it's friday, finally!

Nu sitter jag på bussen hem från k-stad, har varit inne för 45minuters seminarium så det blev en kort liten dag idag :) härligt!
Nu är det alltså fredag och en med fint väder, ännu mera härligt :)
Jag ska kila in på kronis och köpa med mig en flaska alkoholfritt bubbel och sen ska jag avnjuta den tillsammans med solen på balkongen :)
Ikväll är det match och fest med laget för mats så jag spenderar nog min kväll på veronicas altan med lite alkoholfritt, värre kunde man ju ha det^^

Jag har inte hört något från uppsala än och det känns att det börjar dra ut på tiden nu. Jag känner av oron och väntan i form av småanfall men det är inte värre än att jag kan stå upp och vänta ut dom.. Lite jobbigt är det ju, men det är väl bara att bita ihop och försöka tänka på annat, som sagt, värre kan man ha det.
Jag har ju världsfina människor och vänner runt mig som håller koll på mig så jag inte blir heltokig, Tack! <3
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer: