onsdag 9 mars 2011

Big Brother snusk

Det blir inge Champions league för Zlatan och det är snuskigt i Big Brother-huset.. Så ser min kväll ut, zappar mellan fotboll och snusk-tv^^
Jag måste tyvärr erkänna att jag är helt hooked på BB.. Vilka människor.. Jag skulle vilja vara med vid uttagningarna, tänk va mycket roliga, sköna, tröga och puckade människor man skulle få träffa :p

BTW, när ska ni börja kommentera?
Vilka är ni?
Har ni också en liten blogg?
Eller?

Tjingeling!
Published with Blogger-droid v1.6.7

3 kommentarer:

Mattafixx sa...

Jag kommenterar gärna, inget vettigt att säga men,men.. :-) Jag har ingen egen blogg men hoppas det är ok ändå?
Pusspuss

Elin sa...

Det är okej ;) jag fick ju ett litet meddelande om liten kommentar iaf och det är ju kul :)

Sockertussen sa...

Tråkigt att inte få så mycket reaktioner på det man skriver =/
Jag har bojkottat BB denna omgång, tyckte förnedringsnivån var så hög i förra omgången =/

Jag har en tävling på min sida som jag tänkte passa på o tipsa dig om =)
Kom gärna o var med ;)
/Nellie