tisdag 22 februari 2011

Utmaning

Fick en liten utmaning av annapanna som jag ska försöka mig på..
klurigt!


Jag heter: Elin
Jag vill dricka: En isisisiskall coca-cola!
Jag vill äta: Elin's saffran&räkpasta som hon kommer hit o gör på fredag
Jag har: Energi
Jag har inte: Efterfest
Jag är rädd för: Elektriska ålar
Jag är: Empatisk
Jag är inte: Egoistisk
Jag sjunger: Elton John's fina bitar!
Jag påminner om djuret: Ekorre - Liten, snabb & smidig^^
Jag vill ha en: E-type jaguar, en gammal modell
Jag vill åka till: Ett tokvarmt land!


I utmaningen ingår det även att utmana 6 personer, hmm, jag vet inte ju vilka som läser här så det får ju iaf bli, frida, moa, elin, mamma, tilda, och lisa

Ni andra som läser kan väl också göra det här och länka så jag får se hur det blev?( ",)

2 kommentarer:

AnnaIda sa...

Hihi, det där gick ju jättebra :) Kul att du antog utmaningen :)

KRAM!

tilda sa...

ohå! ska fixa snarast :P