torsdag 24 februari 2011

Shiiiet!

Va gott det är med sparris-soppa och ostsmörgås!
wooaw va mätt jag är nu.. matkoma...
så, det får bli en efter-maten-snus och lite patients, orkar inte röra mig just nu så kläderna i tvättstugan får vänta en stund :)

- o vet ni, när jag hade hängt upp 2 maskiner tvätt inne i torkrummet och ska sätta på den o gå därifrån, då funkar inte fläkten..! hur störigt?
vaktmästaren hade satt en liten lapp på fläkten där det står att avfuktaren var dålig och att han beställt rep., men det stod inte att fläkten inte funkade! men jag har snott på mig 2 tvättider, tog den efter också, så det får väl hänga där nere till kl 17.. hoppas att inte kläderna fryser fast där nere bara för det var sviiinkallt..
gaaah, just my luck..

1 kommentar:

Julia sa...

Han har opererat magen, han hade en otäck infektion som dom var tvungen att ta bort. Och dom har fått operera han nu två gånger. Sådana här gånger det himla pissigt att bo i två olika städer.. :'(