måndag 28 februari 2011

idag är en skör dag

Usch.. jag tar mig inte upp.. idag får jag stanna kvar hemma och kurera mig.
vad jag kurerar mig ifrån är inte helt klart, men det är lite sömnbrist, lite dagis-baciller, lite ångest, o lite ont i hjärtat.
vissa dagar funkar man bara inte, och idag tog det verkligen tvärstopp. dom få timmarna som jag sov inatt var fyllda med panik och oro och det kändes i hela mig när jag vaknade att idag kommer jag inte funka. det finns liksom risk för att jag närsomhelst bryter ihop. idag behöver man inte säga något speciellt dumt för att jag ska gå sönder, idag är en skör dag...

mats kommer hem på lunchen, han skulle fixa både mat och cola, det behövs idag..♥

usch.. 
det här suger, 
men jag får trösta mig med att imorgon kommer det kännas bättre,
och imorgon kan jag åka iväg till univ. 
och proppa huvudet fullt med smarta saker,
och inte sånna idiotiska saker som flänger runt inne i skallen idag..

Tjingeling!

Inga kommentarer: