torsdag 27 januari 2011

torsdag

Det har gått himlans bra i karlstad den här veckan måste jag säga. 
det var apselut ingen fara, det är supertrevliga tjejjor och killar i klassen (",) 
(det är faktiskt två killar, i örebro var det bara en)
Första dagen skulle vi sitta med våra bas-grupper, alla utom en tjej i min basgrupp gick hem, så vi två och en tredje tjej som också blev lämnad av sin basgrupp jobbade ihop. Vi skulle skriva ner 15 begrepp som vi kommer ihåg och har lärt oss under första året på Socionomprogrammet och sen skulle vi göra en liten design av detta och redovisa inför klassen. Jag blev självklart lite nervös när läraren sa redovisning men det gick bra :) Även tisdag och onsdag bestod av sånna små redovisningar men det är nog bra. Jag behöver verkligen öva på muntliga redovisningar. ibland känner jag mig inte ens nervös men när jag väl står där framme så blir jag tokröd i ansiktet och det darrar i benen! darrandet kan man ju undvika att folk ser genom att röra lite på sig, men att man blir så jäkla röd är riktigt jobbigt!

Men jag tror det här blir bra, och om inte annat så är det bara två och ett halvt år kvar tills jag är färdig så nu är det bara att köra på så jag kan få börja jobba nångång!

Tjingeling!

Inga kommentarer: