tisdag 18 januari 2011

Tisdag

Ååh va roligt det var igår!
Det var inga folk när vi kom och frida&alexis och jag&mats kom tidigare än mamma, pappa, lisa, anna, saga och peter så vi fyra var helt ensamma i stora bassängen med vågorna och i djungeln^^
så himla roligt, när lisa och mamma och pappa kom så kom det lite annat folk men dom försvann efter nån timme igen och sen hade vi allt för oss själva ända fram till stängning, såå kul!
vi dukade upp långbord och åt pommes frites middag och lisa fick sina födelsedagspresenter, av mig och mats fick hon att nu på torsdag så ska vi till Karlstad och kolla när Djurgården vinner över Färjestad! wihuuu! va roligt det ska bli! :)

jag var så pigg igår när vi kom hem, vi kom inte från gustavsvik förrän vid 22 så var hemma runt halv 11, trodde jag skulle vara trött och somna som en stock men jag var jättepigg och kollade på tv, och spelade lite mobilspel och sådär :) jag var supertrött när M's klocka ringde vid 6 imorse, men som tur var fick jag vända mig om o somna om till klockan 10 :)

Tjingeling!

Inga kommentarer: