fredag 28 januari 2011

fredag!

Hittills har det varit en bra fredag! :)
jag vaknade vid 10, gick upp och fixade lite och sen körde jag 60min yoga, superskönt!
Jag fick verkligen igång andningen och blev varm och mjuk i kroppen :)
var såå länge sen jag körde ett helt pass men det var helt lovlii!
- förutom för händerna, jag har ju ingen matta så händerna stod och gled på vår vanliga vardagsrumsmatta så händerna är sönderbrända :/ - men jag ska beställa en snarast möjligast!
sen kom M hem på en liten snabb lunch, idag blev det chili con carne som vi hade kvar sen gårdagens middag :)

ikväll blir det middag med mamma och pappa, vi tänkte bjuda på salamifylld fläskfilé och klyftpotatis. sen blir det handboll och sen på spåret :)
 ett par glas rött slinker nog ner också, äntligen är du här fredag!

Inga kommentarer: