måndag 20 december 2010

glöggmys

Igår var en alldeles toppenmysigdag :)
Började ju dagen med att bli upphämtad av e-l och elin och vi åkte till örebro. Det blev en tur på IKEA, toys r' us och på Marieberg. Vi avslutade shoppingturen med en väldans god men galet stark kyklingwok :)

Sen åkte vi hem till Elin&Agnis och pärlade pärlplattor och klädde granen, mys!

Sen åkte jag och elin hem till mig&mats och så fikade vi med lite lussebullar, pepparkakor och glögg, och så fick vi julklappar av elinpelin! :) Mats fick en fotbolls-målarbok^^ det var lite olika hejja-ramsor från olika länder, lite flaggor, lite klistermärken och lite sånt där i också, hihi :) superbra!
 
o jag fick en Kimmi Junior Geisha, så himlans fint! Helt perfekt liten burk att samla mynt i,  och en jättesöt liten Kimmi Junior-Mia som ska få följa med mig på mina nycklar :) Tack Elinpelin! Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

va du va du på marieberg igår meed!!?? haha stackars dig idag då!? Måste till marieberg , siba , skopunkten, ja haha =) Syns sen ! // Puss virre