fredag 17 december 2010

dudidudiduu

Jag förstår inte! Så fort jag är ledig så är jag pigg som en mört när M's klocka ringer vid 6, men dom dagarna jag själv ska gå upp då hör jag varken hans alarm eller honom när han gör sig iordning och när min klocka ringer en timme senare är jag dödstrött! Så här ligger jag nu alltså i sängen, framför tvn och lyssnar och kollar på musikhjälpen. Jag har precis ätit lite frukost, det blev en halv smörgås med rödbetssallad&skinka och andra halvan med rödbetssallad&köttbullar :) det är ju faktiskt det bästa med att vakna tidigt, jag hinner vara vaken tillräckligt länge för att kunna äta frulle, vanliga mornar äter jag aldrig frukost för jag går ju upp 30min innan jag måste åka och då hinner inte magen vakna till och bli sugen på mat :p

Nått som är himla skönt är när man varit vaken såhär en stund och när man fått i sig frukosten så kryper man ner och somnar om^^
Jag har inte lyckats med det på hela veckan så tror inte jag gör det idag heller men man kan ju försöka iallefall :)
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: