fredag 12 november 2010

it knows

Ja!
Nu är vi där igen, det är fredag! lovliii!

Jag har faktiskt haft en ganska bra vecka, den har gått fort om inte annat :)
Igår var dagen som jag har fruktat och bävat för hela veckan..
- eftersom jag hade lite vinterkräksjuka förra veckan så missade jag när min grupp hade redovisning, och som komplettering skulle jag då hålla i en egen redovisning på 2o minuter... brrr... inte kul! jag blir livrädd och skakis bara av att höra "muntlig redovisning"...
- men tji fick jag, för jäklar va bra det gick!
jag stod där med mina papper och min powerpoint, och gjorde precis det jag skulle göra i cirkus 50 [femtio] minuter! jeeez! Nöjd tjej_87!

dagens uppgift gick också bra, gruppen skulle träffas och göra klart seminarieuppgiften tills på tisdag, och även om en/del gruppmedlemmar gör mig tokig så överlevde jag och kom hel därifrån..

efter timmarna på skolan så åkte jag genom örebro mot polisstationen.. där gick jag upp till pappa och så bjöd han på lunch, idag hade dom kyckling med jordnötssås i polisens matsal, smaskit!

sen visade pappa upp mig för sina arbetskamrater och visade mig alla små skrymslen och vrår^^
alla hälsade mig välkommen och såg fram emot ett samarbete när jag om några härliga år är klar med min utbildning..^^

Inga kommentarer: