fredag 26 november 2010

Det står G!!!

Igår var en så jäkla bra dag alltså!
Först vid 9 på morronen så kirrade vi Håkan-biljetterna, iiiii!
och sen började väntan... betyget på tentan skulle komma ut... jag väntade precis hela jäkla dagen, och sen igår eftermiddag, vid 5, precis innan vi skulle åka iväg till Karlstad då ringde Sara och sa att det hade kommit ut, och att hon hade fått G!! Jag med skor och jacka och allt rusade till datorn, slog på den, loggade in och såg, jag fick godkänt!!!  
fy fasiken va glad jag blev! trodde inte det fanns en chans i hellskotta att det skulle stå G men det gjorde det! Yes! så nu har vi 45hp och vi får fortsätta in på Termin3! Wuuuuhuu!

meeeeen, det är ett svar till jag väntar på! Och jag vill sååååå gärna att det ska vara ett bra svar! 
Och jag vill att svaret kommer idag så jag slipper vänta hela helgen och ännu längre. 
Har för tusan väntat i 6 veckor nu o han sa 3-4 .. :/

nu ska jag göra färdigt seminarieuppgiften så jag slipper grubbla över den hela helgen..
- disciplin dahlgren, disciplin!

1 kommentar:

Elin Wahlgren sa...

Grattis! ;D;D;D:D:D Fan va duktig du är! <3