tisdag 19 oktober 2010

wä!

idag är det väldans grått, o regnigt, o tråkigt.. det är så himlans typist, just idag när jag ska ta mig en promenix till tandläkarn.. men men, jaja, det hade kunnat varit värre, det är ju inte kallt och blåsigt, eller snö och tok-minus iallefall..
nåja, egentligen så är det föreläsning idag, men jag tänkte att jag stannar hemma och börjar kika i böckerna och läser ikapp föreläsningsanteckningarna istället.. i sängen, med lite té kanske^^

nu måste jag kila

Tjingeling!

2 kommentarer:

Sara sa...

Går det bra i skolan?? Kom till västkusten snart så jag får viiina med dig!! :)

Elin sa...

Jaaa det gör det, men vi har ju bara grupparbeten hela tiden och det är jäkligt träligt ibland.. Man funkar liksom inte med alla.. Hmmmf.. Klart jag ska komma ner, jag måste göra det, men hellre när det är varmt och soligt :p