torsdag 28 oktober 2010

PS. Lycka Till Ikväll ♫

Bra dag!
Det där med dammsugning förvandlades till att damma, och torka golv och allt sånt där, så nu är det fint överallt i vårt bo^^
Och det där med att Sara skulle komma och plugga lite förvandlades till att bli en tokbra plugg-dag! Vi har fått jättemycket gjort, och bitarna börjar falla på plats, det känns faktiskt ganska okej. Imorgonbitti vid 9 ska jag infinna mig hos henne och vi ska plugga där under dagen, så imorgon kommer det kännas TOKBRA! och inte bara "ganska okej", härligt!^^

o det där med feber och tokförkylning förvandlades till ett par ipren, lite skratt&flumm,  några koppar kaffe, massa nässprej, och kladdkaka med grädde så jag överlevde ;p
nu väntar jag på att finaste&bästaste M ska komma hem så vi kan åka o handla..
- jag ska bara bestämma vad det ska lagas för mat här ikväll.. hmm...

just ja, ska läsa om LSS också, och läsa en bok om kritisk utredningsmetodik.. det kommer bli en trevlig kväll!

Tjingeling!

Inga kommentarer: