fredag 29 oktober 2010

morning has broken

Fredag!
jaaa, nu är den här, den bästaste dagen på hela veckan! Lovlii!
Egentligen skulle jag vara hos sara nu, men den virrpannan fick ett påminnelse-sms om att hon ska vara iväg kl 10, så jag väntar till efter det och tar det lite lungt såhär på morgonkvisten istället :)
tog en dusch, utan stress, fönade håret, sminkade mig, satte på kaffe, kollade i tidningen som trillade in genom dörren imorse, slog mig ner i soffan framför nyheterna och åt en liten smörgås och drack kaffi, det är inte ofta man får ha en sån här pensionärs-morgon^^

- vilka vuxenpoäng jag har samlat ihop, smörgås till kaffet! jeeez, det händer ju aldrig! brukar aaaldrig äta frukost, och speciellt inte bara en liten torr skink-smörgås! iiii!.. kaffe+smörgås=vuxet! :p

Inga kommentarer: