onsdag 29 september 2010

oj! va härligt!
Det är så himlansunderbartfint väder ute!

jag gick ut på promenad, gick lite i solen, och lite i skogen :)
det är så toppen med alla fina löv som är nu, och när solen lyser igenom träden, och det är alldeles lagom kallt och varmt, såhär fint kan det få vara länge!

när jag kom hem så blev det frukost, blev en hallon, banan och vaniljyoghurt smoothie och ett glas vatten, nu ska jag duscha och sen blir det avokado och lite läsning, ska läsa ännu en bok om barnavårdsutredningar, och sen ska jag analysera en utredning.
spännande!


Tjingeling!

2 kommentarer:

tilda sa...

HJÄLP! i läsandets stund så sitter JAG här med en smoothie av vaniljyoughurt, banan och hallon..! visst, det är väl inte den mest udda blandningen, men det var ändå lite läskigt :P

Elin sa...

haha :) det var ju lite lustigt :)