lördag 25 september 2010

Lördag

Ååh! jag känner det i heela kroppen, det är en bra dag idag!

jag vaknade av mig själv strax efter halv 8, och tretti sekunder senare så vaknade m också, lite chockad över att jag låg och kikade på honom. 
- jag brukar aldrig vakna före honom o absolut inte så tidigt^^

Efter att vi mojnat oss en stund så kilade m iväg och hämtade bilen som fick stå kvar hos hans föräldrar igår, och jag gick upp och duschade o gjorde mig iordning. sen skjutsade jag ner honom till näset. idag är det match-lördag så dom skulle ner o fixa till sig, sen blir det match i storfors^^

Efter att jag lämnat av honom därnere så åkte jag till kronis, o där satt ElinPelin fin&pigg&glad i kassan :)
jag köpte lite frullis och sen, när jag kom hem, så invigde jag stavmixern med tillbehör som jag fick av m's föräldrar igår :) det blev mixad banan, hallon och vaniljyoghurt, så himlans smarrigt!

nu sitter jag och smular i soffan framför Nyhetsmorgon, det är omöjligt att äta dom där frallorna utan att smula ner hela mig och hela soffan, måste dammsuga innan m kommer hem.. 
och sen, bara för att jag är en så himla bra, och snäll, o omtänksam fotbollsfru så drar jag på mig gummistövlarna och regnjackan och åker till storfors och fotbollsfruar!

Tjingeling!

Inga kommentarer: