onsdag 15 september 2010

I can feel it coming in the air

Åh!
Idag stannade vi hemma från skolan och från grupparbeten och från seminarier och skriftliga rapporter. vi har ju faktiskt en individuell uppgift som ska bli färdig också, - och jag lyckades!
Wiehuu!

Det betyder att jag kan vara ledig och slappa resten av dagen utan dåligt samvete^^
Som vanligt känner jag mig inte helt nöjd, men jag kommer aldrig känna mig helt nöjd med ett arbete, så jag försöker tänka att nu är det gjort, det gjorde du bra, det tog inte mer än ett par timmar, och det är bara en liten seminarieuppgift, inte hela världen om det inte är tipp-topp!
jag tycker att jag har en bra tänk, men inte så bra övertalningsförmåga så det tar lite tid för den ena hjärnhalvan att få den andra att förstå hur jag ska tänka :p

nu ska jag nog fixa till frillan och sätta på mig fejset för när mats kommer hem från jobbet så får vi finbesök på kaffi^^

Tjingeling!

Inga kommentarer: