tisdag 10 augusti 2010

Be quick or be dead

jaaa, idag är det en grå men inte regnig tisdag, men jag ser nu att solen börjar titta fram littegranna :)
jag gick upp något tidigare idag än igår, runt 11-tiden istället för vid 13-tiden..
igår var en dålig dag, en hel natt fylld med mardrömmar och panik och ångest och så fortsatte hela dagen sen, usch..
men idag känns det bättre.
jag har varit iväg på kronis och handlat lite tvättmedel och nu ligger tvätten i maskinen, ska alldeles strax gå ner och fixa med det..
sen ska jag försöka äta lite, det har jag inte gjort än så det får bli en liten ostsmörgås :)

Tjingeling!

jag önskar att ni förstod, 
jag försöker verkligen förklara men ni lyssnar inte,
jag tappar lusten, för allt,
för jag vill att ni ska veta hur det känns,
hur jag mår.
ni lyssnar inte ens när jag förklarar hur bra det är,
och jag vill att ni ska veta....

Inga kommentarer: