torsdag 29 juli 2010

putte i parken ♫

jaaa, helt oplanerat så promenerade jag, mats, mOos och sebastian upp till PIP igår.
Moa och Sebastian hade redan biljetter, men innan de gick dit igår kom dom bort till oss, vi satte oss i solen på balkongen och drack några cider och öl och vi pratade och skrattade några timmar, och sen bestämde vi att mats&jag skulle följa med upp på pip. det var ju The Ark för tusan!

och jäklar vad bra det blev! Det var  länge sen som jag såg dom och det var så galet bra! 
Så roligt! Lätt värt att man resten av månaden får leva på nudlar och kranvatten!(...)
Tack för att vi gick älskling!

Det var ju Europe som avslutade kvällen, och det var det som Mats ville se, men det var inte så bra, faktiskt, tycker jag, men jag har ju aldrig varit något Europe-fan heller. Det var lite tråkigt för dom spelade mest nya låtar och inte så många av dom gamla hitarna, och det är ju dom man vill höra, även om man inte är något stort fan..

Jag hade lite dåligt samvete imorse när mats skulle upp till jobbet för att jag övertalat honom att vi skulle följa med upp, med festival så följer ju en (hel)del öl.. men han kom upp och han verkar ha överlevt dagen, såhär långt, o nu kommer han snart hem o då ska jag kasta honom i sängen och sen kan vi ligga och mysa resten av dagen och kvällen ♥
 
Tjingeling!

1 kommentar:

virre sa...

ingen tjej träff.. hmm hmmmmm hmm ??? *ler*