måndag 12 juli 2010

Hallelujah!

Ååh!
Härliga dag!
Vaknade vid halv 11-tiden idag, alldeles sådära lagomt bra tid^^
gick upp och pysslade lite och sen tog jag med mig filten, kudden, boken och ett par sushibitar som jag hade kvar, ut på gräsmattan.. där har jag legat och läst och lyssnat på lite musik i ett par timmar och nu sitter jag på balkongen och lyssnar på måsarna som verkar ha fått fnatt ovanför taken.
jag har precis ätit en smaskig omelett med ägg och bacon, till det åt jag våra egenodlade tomater, - supergott! längtar tills imorgon när jag får slänga ihop en till^^

ikväll ska jag jobba, 17-22, jag har lärt mig o ta tillvara lite på dagarna innan jag ska jobba.. det är så lätt och bara sitta inne o vanka av o an o låta ångesten krypa sig på för att man ska iväg, men det är väl bra mycket bättre för själen och ligga o mysa med en god bok och smaskig musik innan man ska iväg till det där bygget!

förra veckan var jag i arvika tis-tors, vi badade och åkte på utflykt långt upp i värmlansskogarna och åt nävgröt och fläsk, och vi var i sunne på utflykt :)
mysiga dagar med sagis och resten av familjen <3

i fredagskväll kom några kompisar förbi här och sen gick vi ner till stranddagarna, lördagen spenderades ett par timmar på jobbet och sen gjorde vi mest ingenting resten av eftermiddagen och kvällen, igår var vi ute i Bjurtjärn och badade och solade hela dagen, först var vi vid den lilla stranden bakom kyrkan och sen ringde elin&robin som var på väg ner till sin stuga i Stensnäs så då låg vi på bryggan där med dom resten av eftermiddagen, - mysdag!

nu ska jag göra mig och lägenheten iordning innan det är dags och bege sig..
Tjingeling!

Inga kommentarer: