måndag 26 juli 2010

drifting

dagen började så bra, anna ringde och väckte mig vid 9, vi pratade en stund och sen fick jag prata med sagis en stund, hon blev jättesur när anna ville prata med mig igen sen och saga inte fick prata i telefon mer :p godingen!

sen låg jag kvar i sängen och läste aftonbladets söndagsbilaga, sen gick jag upp, gjorde lite frulle och satte mig och beställde en ny kolsyrepatron till kolsyremaskinen! Wiehuu! Hoppas jag får den imorgon redan :)

Det har varit en jättebra helg förresten, i fredags var vi hemma hos m's föräldrar och åt lite mat, sen gick vi hem o tog ett glas vin på balkongen.
på lördagen så jobbade jag  hela dagen, 10-19, men jag överlevde^^
o igår, söndag, så åkte vi in till örebro och gick på mediamark och köpte wiiii! wiehuuu! så idag ska jag spela superMario Galaxy! äända tills m kommer hem^^
jag köpte en fin väska till systemkameran också, så det blir lite behändigare o bära med sig :)

nu ska jag göra mig iordning littegranna och sätta mig tillrätta med wii, det är ju för tusan bara 3,5 timme kvar tills m kommer!

Tjingeling!

Inga kommentarer: