fredag 2 juli 2010

Ditt kvarter

Jag sitter på balkongen och väntar in solen, snart kommer den på min sida.
Både jag och vår lilla tomatplanta längtar efter solen och värmen.

Mamma och Pappa har varit här en sväng, vi åt lunch, jag gjorde den supergoda woken, så nu har alla smakat den och alla vill ha mer, tack japan för att jag fick smaka ingefära^^

mamma och pappa har kilat vidare, dom skulle någonstanns och träffa en vän som har fått barn, en hugo.
mysigt.

dom lämnade av vinterdäcken till bilen här, och papper som ska skrivas på.
vi har bil nu. toppenskönt! speciellt på sommaren så vi kan åka på utflykter :)
imorgon ska vi till eskilstuna och möta upp mamma&pappa och Sagis :)
då blir det kanske djurpark, eller bara en liten utflykt med glass och sol och mys :)
längtar efter sagis så det blir kuligt, sen ska hon vara i Arvika hos mamma&pappa hela veckan, o eftersom jag bara jobbar på måndag och lördag så kanske kanske jag kan åka dit en sväng och bada med sagis hela veckan :)

nu ringer frida, hon är på P&L

Tjingeling!

Inga kommentarer: