måndag 5 juli 2010

come and go

då var måndagen gjord, 5 timmar och nu är jag ledig resten av veckan, jag jobbar 5 timmar på lördag igen men det kan man väl ta :)

Denna varma helg har varit heltoppen!
Vi började lördagen med att åka ut till Lunedet, där låg vi o var halvdöda i ett par timmar. Helt galet varmt, jag kunde inte riktigt sätta fingret på om jag låg och tyckte att det var varmt och skönt eller om jag hellre ville dö en sväng!
Efter att vi pratat med mamma och pappa om var i landet dom befann sig så satte vi oss i bilen och for iväg till Vingåker, där överraskade vi dom inne på outleten. Vingers factory outlet hade inte så mycket att erbjuda. Visserligen var jag både för varm och för hungrig för o vara engagerad i alla miljoner galgar som hängde där inne men det jag hann snappa upp föll mig inte i smaken. När vi tyckte att vi gått omkring där inne lagom länge så åkte vi iväg och åt allihopa, sen åkte vi mot Karlskoga igen, och vi stannade och badade på ett jättemysigt bad någonstanns utanför Vingåker :) Saga och jag simmade runt littegranna :)

När vi kom till Karlskoga så åt vi lite jordgubbar och grädde uppe hos oss innan de andra fortsatte mot Arvika.
Sen spenderade Mats och jag resten av kvällen framför fotbollen.

Igår så åkte vi iväg till Karlstad och gick p biltema och IKEA :)
Vi fick hem lite hyllor till köket, en bokhylla till 
sovrummet, och ett nytt täckte och sängkläder :)
nu har vi ett dubbeltäcke som vi kan ligga och tå-flirta under^^


Här ligger jag och myser hela eftermiddagen
Nu ska jag gå och hämta lite cola och sen krypa ner framför tv:n en sväng igen, det är ju ändå ingen sol ute så idag kan man ligga inne utan dåligt samvete ;)

Tjingeling!

Inga kommentarer: