fredag 21 maj 2010

tell me it's the real thing

åååh! fredag! och jag har längtat så himla mycket! Idag ska jag&mats, anna&peter&saga, lisa&marcus, mamma&pappa, mormor&morfar och farmor ses hemma på gården, Högvalta!
ska bli så himlans mysigt. sagisen har jag inte sett på superlänge och jag längtar ihjäl mig efter henne!
mormor och morfar har jag inte sett sen jag vet inte när, jo, morfar såg jag en snabbis på nyårsdagen. Ska bli så mysigt o ses allihopa, hoppas det blir bra väder så vi kan springa ute o leka o busa i trädgårn :)
o ja, ni har rätt, ni uppmärksamma själar, frida är inte med, hon är minsann i Skåne och övar sig på krig.. tråkigt men sånt händer, hon får vara med nästa gång^^
och! jag har laddare till systemkameran nu, så jag ska fota alla så de blir alldeles tokiga på mig! ;)

jag kommer ihåg när jag längtade som en tok till varenda fredag för att mats skulle komma, shiit va dom dagarna gick långsamt tills klockan var 18.08 och han kom av tåget vid arvika station :) men nu, nu behöver jag inte vänta massa jobbiga dagar på att få ha honom sådär underbart nära, han finns här, varenda kväll, och jag älskart! puss

åå va jag längtar tills ikväll!
hur ska jag få hela dagen o gå, ska man kila ner på stan kanske, fika ett par timmar?
mooooaaaaa!

Tjingeling!

Inga kommentarer: