lördag 8 maj 2010

Barramtamtaa!

Jag har liksom tappat det, det där suget efter att skriva, tycker inte att jag har någonting o skriva om.
kanske är det för att jag inte gör något mer än är i örebro eller på jobbet. 
Eller så är det så att jag inte behöver skriva längre, det finns inget jag behöver skriva av mig om, för det känns bra
Jag har ju använt bloggen till o skriva av mig i, eller skrivit när det händer något extra-speciellt-super-roligt, men dagarna flyter på, skola-jobb-skola-jobb.. och där emellan så skedar jag (^^,)

idag skulle jag jobba 10-19, men jag gick hem 15.30, så nu sitter jag bara o lyssnar på musik, spelar tetris och kollar till pippin emellanåt http://birdhouseinliatorp.blogspot.com/) ni måste kika in där, supergulligt! :)

mats är iväg och spelar fotboll, o så fort han kommer hem ska jag klämma på alla hans blåmärken^^

Tjingeling!



Inga kommentarer: