onsdag 7 april 2010

rock what you got

Hej o hallå allihopa!
Påsken är förbi!
O påsken har spenderats i Arvika :)
gick konstant proppmätt från i fredags när vi kom till måndag eftermiddag när vi åkte hem..
uuunderbart!
jag älskar mat! :p
just påskaftonen var väldigt lugn, det var meningen att vi skulle ut och att jag äntligen skulle få träffa snygg-sara men både mats o jag somnade vid 8 på kvällen och vaknade upp heldöda vid 22.30, och då låg alla andra också o sov i soffan :) alla var heldäckade efter att ha sprungit runt i trädgården och letat ägg och efter all mat :)

iår var vi många äggletare hemma på gården, mats och marcus fick ju vara med o leta ägg^^
:) 
mamma satt och skrattade när vi sprang runt och pappa satt och ropade ut lustiga små ägg-tips som haren gett honom^^
mitt ägg låg uppe vid parabolen, mycket fiffigt av haren^^

lite mer festande blev det på söndag när håkan&kristina kom på besök, då blev det lite sällskapsspelande och vindrickning :)

nu ska jag läsa littegranna så jag hänger med litte i skolan också!
tjingeling!

Inga kommentarer: