söndag 18 april 2010

Lägesrapport kom!

hahaha, sen frida börjde lumpen och numera är stridsvagnplutonsbefäl så ser våra sms till varandra liiite annorlunda ut.. mats är numera involverad i dom och jäklar va kul vi hade igårkväll/inatt
det här vaknade jag av imorse:
frida 07.31:
Har nu återtagit passningen på detta nät.
var natten bra? kom.
 09.29
Bryter återigen passningen på detta nät.
Återkommer när jag köttat färdigt!
klart slut.
 jag sov och vaknade inte av detta.


lördag 22.30, frida:
lägesrapport tilfrågas.
kom.

Elin:
på rygg.
återkommer.
klart slut.

haha.
frida 14.57
Lägesrapport:
Försvarar kompaniets samlingsplats för skadade samt fångar.
Delta romeo skall vara beredda att ta/rensa byggnad 5.
Lägesrapport från dig frågas.
kom

Elin:
Lägesrapport:
Ensam, panikångest.
gör mig redo för att inta individuell arbetsuppgift.
2 böcker ska läsas.
kom.

Frida:
Vart befinner sig namnet som börjar på m, frågas
kom.

Elin:
M utövar någon typ av sportslig aktivitet, på gräs.
m bör tillfrågas om lägesrapport runt 17-tiden.
kom.

Frida:
Ja det är uppfattat.
samverka med mig på detta nät om det uppstår något problem.
Slut kom.

Elin:
Uppfattat.
klart slut.

soulsister

1 kommentar:

sis sa...

haha, fy tusan vad kul!
love u!