onsdag 17 mars 2010

idag är jag en jäkligt onöjd tjej på endast 22 fjuttiga år som inte har barn, inte hus och är dummast o korkigast i världen! förstår jag inte att jag kommer bli en gammal mamma om jag inte klämmer ut en klase barn nu?!
- va?

o sen'när blir man smartare inom perspektiven, etnicitet, etik och genus, och förstår empowerment, kognitiv-beteendebehandling, och systemteori bättre bara för att man har barn?!


usch, fasiken vilken dålig dag..

kärringskruttar!

nåja, nu ska jag lägga mig o äta godis o kolla på film en liten stund, och sen ska jag läsa på inför redovisningen imorgon..

wish me luck!

Tjingeling!
Guldstjärna till världens bästa mats
som låter mig vara lite sur o tvär,
o som jag får gnälla av mig hos.

puss!

1 kommentar:

Sara sa...

Amen ååh hata såna kärringar som tror dem är såå mkt bättre för att dem är äldre!!

Å du! Jag har också läst om empowerment ;) Gud vilka diskussioner vi kommer kunna ha nu! haha!

Puss!