måndag 15 mars 2010

Gomorron!

jag ligger kvar i sängen, jag blir hämtad om en timme, då ska vi åka mot örebro o ha en häärlig dag med rapportskrivning.. uunderbart!
har redovisning av vårt projekt på torsdag, en timme ska vi redovisa.. urs o fy o blä.. not my cup of tea.. :/

nåja,
- nu har vi flyttat :)
Har varit på plats i nya boet i en vecka, och jag trivs, det känns så bra, nu är vi äntligen på gång! Nu ska vi bara vänta ut den här jäkla månaden Mars, så världens bästa M kan få komma hem ordentligt också


Jag har börjat jobba igen, inte ett dugg roligt, men kan ju vara bra om det funkar med skola och jobb, så ska försöka få till det, jobbade i helgen och ska iväg ikväll igen.. det blir super långa dagar, men men...

well, ska kila in i duschen och sen snygga till mig lite, måste vara klar när dom andra tutar på mig här utanför!

jag är så glad,
mår som en prinsessa..

Tjingeling!

3 kommentarer:

tilda sa...

kul! bra att du mår bra igen :)

Sara sa...

härligt baby!!!!!

humle sa...

tack för i lördas!!! de gjorde min kväll å träffa dig!!
hör av mig i påsk, då vill ja kolla in nya lyan :) PUSS