tisdag 30 mars 2010

Åh typist

somnade visst framför tv:n under vänner, så jag missade massor på "Dating in the dark", så jäkla typist!
men erika min trogna dating in the dark-följeslagerska skickade ett litet sms så jag vaknade till^^ 
vilka jäkla människor som är med alltså, varje program blir bara värre o värre!

nåja, eftersom jag somnade så har jag inte kunnat fixa mat idag så fick värma mat från igår, men det gör inget för det var precis lika gott idag som igår :)

nu ska jag kolla klart på hockeyn, måste ju hejja ut FBK! "Ut med packet! BUUuUU!"
jag måste ha blivit störd, för det första jag bytte till när jag förstod att det inte var något desperate housewife idag var fotbollen (champions league på6:an), och sen kom jag på att det måste vara typ sista perioden på hockeyn så då bytte jag till det istället... jeez...

Tjingeling!

Inga kommentarer: