torsdag 18 mars 2010

Åååh!
Redovisningen gick kalasbra och fy tusan va skönt att det är gjort nu!
imorgon ska jag spendera hela dagen med att lyssna på de andras redovisningar och sen ska vi få hemtentan.. underbart.. nu ska jag sitta med den en vecka..
wiehuuu!
fy bubblan va roligt!^^


Efter skolan och Örebro så har jag haft en supermysig kväll med lil'sis elin :)
vi var hemma-i-strå´ och åt mat och pysslade lite med agnes, och jag fick med mig jätte fina små gubbar hem som hon pysslade ihop till mig.. min lilla agniis!

efter middagen så åkte elin och jag hem hit och sen har vi bara soffhängt, druckit saft och pratat i flera timmar och så åkte hon hem för en liten stund sen.
<3

nu ska jag krypa ner under täcket och längta efter världens finaste M som kommer hem imorgon! ♥

Inga kommentarer: