måndag 1 februari 2010

What about today?

Aaa, måndag avklarad, har varit en lång och trevlig dag..
vaknade hos pappa i örebro imorse, sen när han pallrat sig iväg till jobbet så låg jag o mojnade mig lite, sen knallade jag upp o fixade o åkte ut mot universitetet.
där träffade jag mina gruppisar och vi satt och diskuterade i några timmar och efter det så knallade jag bort till robins lilla lya och träffade elin!
det var supermysigt att få kramas med henne^^
efter ett par timmar på stan så knallade jag till pappa, packade ihop mina grejjor och sen knallade vi mot bussen där pappa vinkade av mig och jag for mot kga.
var hemma vid halv 8 och sen dess har jag suttit med min nya dator som jag fick springa till konsum o hämta idag :)
helt underbart! den är inte varm, den brummar inte, dör inte, och den är så himla fiin!
tack så superdupermegamycket för hjälpen M!
bästaste du!

1 kommentar:

Elin Wahlgren sa...

det var supermysigt att få kramas med dig med! och lycka till med datorn nu så ses vi snart igen gullet! PUSS <3