måndag 15 februari 2010

Toppenhelg!
fredagen spenderades på Kyrkeby där jag vaktade och dansade med mellanstadie-elever, sen blev det en natt-tur till Karlskoga, sov en liiten timme och sen upp i ottan för att försöka leta oss till Kvarn och P4 där det var regementets-dag..
En himlans spännande lördag, vi kollade på frida och alla hennes soldatkamrater. fick information om afghanistan, kollade var de sover, o äter, o kollade när de sköt och åkte stridsvagn. Kuligt kuligt :)
när vi kom tillbaka till arvika på lördagkväll så däckade vi i soffan och vaknade lagom till melodifestivalen. kollade lite på de, och sen sov vi en stund till innan det var dags för lite OS.
Söndagen var supermysig med sol, promenad, film, mys och försenat tåg..

efter en helg fylld med fläng fram och tillbaka, och en heldag i skolan idag så är jag himlans trött, så nu ska jag lägga mig och slappa framför tv:n och hejja på Kalla!
hejja hejja!

jag är himlans saknig..

Tjingeling!

Inga kommentarer: