tisdag 23 februari 2010

omen fy tusan!
fröken sambOo är hemma och vad gör vi?
slår oss ner i soffan, eller ja, jag har ju suttit här hela kvällen, men vi sitter i soffan med varsinn dator i knät och kommer på att vi är hungriga, så vad gör vi?
rotar runt i kyl och frys och hittar fiskpinnar och mos.
klockan är 23.13!
vaarför kan vi inte bara lära oss att man går o lägger sig på kvällarna?
vavava?
jeeez, jag måste lära mig mat&sovtider.
någon som har en mat och sovklocka att dela med sig utav?

o inte nog med det, coca-cola förbudet höll ett par dagar, nu är vi fast igen, så nu sitter jag med ett nytt fräscht glas isisiskall cola!
gott gott gott, men jag behöver vår så jag kan röra på mig.
jag förfaller!
jag är trött på kyla och mörker, jag orkar ju apseluut ingenting!

Tjingeling!

Inga kommentarer: