onsdag 17 februari 2010

ohejohå!

en låång heldag i skolan med värdens tråkigaste föreläsning på tre timmar som avslut på skoldagen. underbart!
första delen av dagen var trevlig, då hade vi en föreläsning om kommunikation och hur man bemöter klienter.. spännande spännande :]

sitter o klurar lite på hur jag ska klara OS-natten. jag har ju verkligen däckat på kvällarna när jag lagt mig o tänkt att jag ska kolla, meeen, det kan man ju inte riktigt göra inatt.. hmm.. cola?
COLA! jag vill ha cola! i tre dagar nu har jag hållt mig till bara ett glas/dag!
jeez, från ca 1,5L/dag till ett glas!
jäklit bra jobbat, men svårt så in i hvete!
höll på o dö idag när en tjej efter föreläsningen öppnar en ny iskall cola, dricker en klunk o sen säger "aaaah, fy fn va gott med cola"... åååh... prutt...

tjingeling!

Inga kommentarer: