torsdag 25 februari 2010

å guuva skönt!
idag är jag ledig, och imorgon också, o heeela helgen!
wiiie!

igår fixade vi massor, jag skrev på papper, så nu har vi en lägenhet! :)
sen gick jag till vårdcentralen och visade upp mig och blev stickt i fingret :/
sen knallade vi lite på stan, åt frukost på Som hemma med pensionärerna, gick till apoteket o hämtade ut medicin.. sen åkte vi in till örebro och jag pluggade lite med mig grupp, sen hängde jag med pappa på jobbet, satt o kollade när han skrev lite förhör och lite PM o så, under tiden så hängde moOs med sitt lilla lamm.. sen gick vi o käkade lite och snackade lite strunt och sen mötte vi upp mOos+lamm och gick mot bussen, och landade i kga vid 22.30 tiden igår. då gick vi hem o däckade framför OS.
schönit!

Tjingeling!

Inga kommentarer: