tisdag 2 februari 2010

Alltid detta saknande...

åh!
varför kan man inte bara, när man ska sova, lägga sig ner, fundera lite o tänka att "fy tusan vad bra jag har det, och vad bra det känns att jag har världens bästaste, som jag faktiskt kan ligga och längta lite efter", nee, då ska man bara sakna sakna sakna så man nästan går under! måndagar är värst, då har man vaknat upp bredvid världens bästa två mornar i rad, o så kommer den ursigt jobbiga måndagen.. tisdagar brukar rulla på rätt bra, förutom på morronen, men det är ju alltid det första jag tänker på iallefall. på onsdagen har ju bara halva veckan gått och det är typ hela veckan kvar.. o torsdagen är seg som fasiken.. o sen, sen e fredagen här! o så kommer en underbar fredagkväll, två helt sjukt mysiga mornar, då man vaknar o slipper sakna.
men sen ere måndag o så rullar det på...
nåja, jag menar inte o låta bitter, sur, vrång eller tvär på nått vis.. men saknaden äter upp mig, varenda morron o varenda kväll!

Inga kommentarer: