torsdag 28 januari 2010

A to the A

Jahaja.
Underbar dag! mindre febrig, o liite piggare.
lisa och mamma har åkt mot sthlm och jag o hundarna sitter hemma i soffan och ska ta tag i den här dagen.
ska skriva klart det sista på uppgiften.
och sen börja läsa inför nästa..
det är så fantastiskt fint väder, o mamma påminde mig igår om var skidorna står och vi pratade om hur mysigt de vore att glida ut en sväng så jag är hemskt sugen på att ta med mig hundarna, men det är ju dumt, är ju inte helt frisk, o har massa att läsa..
hinner ju inte läsa nått i helgen, för då kommer jag va fullt upptagen med massa annat så nu försöker jag va seriös idag o imorron o tar tag i det här.

jag ska bara duscha först, o kanske äta nått.
o jag skulle ringa farmor också.
aja, jag har massor o stå i.
ska ju på kalas ikväll också..

tjingeling!

Inga kommentarer: