torsdag 14 januari 2010

the man behind the mask

sådärja!
snart är torsdagen förbi.
idag har det varit en bra dag, då saker och ting ordnat till sig väldans bra :)
känns verkligen som att det blir bra, nu är det ingenting som jag bara inbillar mig längre, det vänder verkligen nu!
har haft några skitmånader men nu blir det rätsida på mycket, hoppas jag, tror jag, vet jag!

var uppe hos dom gamla godingarna på TC idag o hälsade på, himlans trevligt att träffa allihopa, allt verkade vara som vanligt o rullade på som det alltid gjort :)
hade med mig mOos upp på jobbet o visade henne runt, jag tror hon tyckte det var väldans spännande, jag längtar redan till nästa ta med sambon till jobbet-dagen^^
speciellt eftersom jag har berättat för alla däruppe om sambosar hit o dit, så nu är dom väldigt spända..

imorgon är det fredag!
finally!
många spännande saker på G imorron..
men jag längtar mest till 22-tiden för då kommer min fb-kille till stan ;p

Tjingeling!

Inga kommentarer: