fredag 22 januari 2010

Åhååå!
Äääntligen fredag!
guuuva härligt!


veckan har gått alldeles lagom fort, och varit alldeles fullproppad med stress, stress, stress, paniiik och en hel del gruvningar!
sara och jag har funderat på vårt val av utbildning ett antal gånger, och hunnit få både hjärtinfarkter, hjärnproppar och ångestattacker ett flertal gånger.
Men men, "en dag i taget, ta det lungt, var förvirrade, det kommer lösa sig", visst visst visst.
nu är jag ju faktiskt äntligen igång, utbildningen jag väntat på i flera år så nu jäklar!

som sagt, fredag, - mysfredag^^

om någon timme kommer pappa o hämtar upp mig oså åker vi mot arvika där familjen, tacos, vin o mats väntar, underbart!
:)

Hör av er om ni undrar nått hörrni,
jag kommer va kass på o höra av mig de närmsta 3,5 åren!
men jag befinner mig iaf. i Örebro dagtid, o kga eftermiddagstid
^^

Tjingeling!

Inga kommentarer: