tisdag 1 december 2009

something right.
det här är helt galet, det är tur att jag inte har så mycket väldans avancerade grejjor o tänka på hela dagarna, för det hade gått i stöpet, jag är liksom blockad. att ringa norrmän och berätta om School4Life är nog ungefär det jag fixar, lagom roligt, väldans enkelt, resten av den lilla hjärkapaciteten som jag har är fullt upptagen på annat håll, helt annat håll. tokit.

idag efter jobbet fortsatte jag med städningen, och sen gick jag o handlade lite, sen gjorde jag mat, det blev tonfisk-wraps, himlans gott, himlans enkelt, o underbart goda i matlådan imorgon^^
sen kom lisa o hon har sällskapat mig hela kvällen, nu har hon krypit in o somnat i sovrummet o jag ska alldeles strax bädda ner mig här i soffan o försöka sova..
vet ni, jag längar lite efter jobbet, imorgon är det ju onsdag, så när man går hem imorgon är man ju liksom på rätt sida veckan,- närmare helgen.
o jag har aldrig längtat så mycket efter helg som jag gör nu!


aitai..
sov gott.
tjingeling!

Inga kommentarer: