tisdag 8 december 2009

sådärja.
jag fick ordning på dagen, o grejjade o fixade, minsann.
åkte iväg vid 12, lämnade hundarna hos farmor och sen vidare
ner till stan.
känns himlans skönt när man tagit tag i det.
det visade sig att det blev en bra dag det här.
- och jag går faktiskt omkring som på små moln, har jag upptäckt,
är himlans glad faktiskt^^

jag fick mat hos farmor idag också, satt där en massa timmar och pratade om livet, om framtidsplaner och om gener.. vi är fruktansvärt lika på en massa saker, på både bra o dåliga. Förhoppningsvis blir jag lika snygg och fräsch som hon är när jag är 72, och jag hoppas att jag också springer runt på dans på måndagar, o bakar o fixar o har massa barnbarn som kommer och underhåller mig på dagarna :)
det vore nått de!

Nu ska jag hämta mamma vid tåget och sen ska jag fixa kycklingburgare till oss här hemma.
farmor var snäll och bjöd på pengar idag, så jag har köpt cola och choklad till mig och lisa inför tvkvällen, ugly betty, desperate housewives, brothers & sisters, vänner, csi, cold case... hmm.. behöver nog mer cola..


Tjingeling!

Inga kommentarer: