torsdag 10 december 2009

omen fy tusan vilken himlans bra dag!
jädrar va många knutar som har retts ut i magen på mig!
jag har inte känt mig såhär lätt, och glad på länge.
jag känner liksom igen mig själv igen!
jag är ingen människa som inte kan ta sig ur sängen på morronen, för att kroppen och huvudet känns alldeles för tungt, och för att man inte klarar av att öppna munnen och behöva prata med dom man möter, för man orkar inte spela, och man orkar inte förklara hur dåligt det är.

O inte heller någon som inte klarar av att vara själv, eller som inte kan, eller vågar sova på nätterna för att det är för mycket skit som rör sig runt runt runt i hjärna och hjärta.
- nu ska man ju inte ropa hej förrän man är på rätt sida ån, men jag känner, och jag vet, att nu är jag iaf en bra bit på väg, nästan helt på den braiga sidan, igen. och jag har längtat tillbaka, jätte mycket!



1 kommentar:

Elin Wahlgren sa...

åh vad härligt att höra! :D var ska du göra utbildningen? karlstad?